karłowate Iglaki

cocolino portal

Temat: Co się podoba Polakom: Jeśli dom, to dworek z b...
... ogrodzenia, dworki w manierze szlacheckiej. Ale jako zieleń to nie wysokopienne drzewa liściaste jak wcześniej tylko karłowate iglaki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,521,99594904,99594904,Co_sie_podoba_Polakom_Jesli_dom_to_dworek_z_b_.html



Temat: phoenix roebelleni
Witam na forum Gazety! Rodzaj daktylowiec, do którego należy również daktylowiec karłowaty, to palmy ciepłolubne które nie znoszą spadków temperatury poniżej 0C. Szczególnie wówczas gdy z ciepłego sklepu wędrują do domu. ... mrozoodporne iglaki. Roślina to nie człowiek nie założy kożuszka a jej fizjologia powoli przestawia się do okresu, gdy ma wytrzymywać mrozy –10. Pozdrowienia, Jerzy Woźniak
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,4867553,4867553,phoenix_roebelleni.html


Temat: wycinanie drzew i krzewów jak i za ile ?
... we wspólnocie) 200 m2 to akurat tyle ile potrzeba mi na pozostawienie rzędu róż, dwóch magnolii, pięknej róży pnącej i na założenie małego zbioru karłowatych iglaków, gdybym zostawił te sosny ,zadusiłyby...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,20074945,20074945,wycinanie_drzew_i_krzewow_jak_i_za_ile_.html


Temat: Które berberysy nie gubi lisci i malo rosnie?
Mam do obsadzenia taras, wysokosc max 60-80 cm, planuje posadzic bukszpany, takie iglaki karlowate okragle /nie wiem dokladnie co to za odmiana, do tego chcialam cos kolorowego w czerwieni, rozu, fiolecie,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,80477771,80477771,Ktore_berberysy_nie_gubi_lisci_i_malo_rosnie_.html


Temat: Pomóżcie amatorowi :-((
Podobają mi się rośliny karłowate i nie wiem jak się nazywają np. takie "zbite" małe choineczki. JAką trawę wybrać i jak przygotować podłoże.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,83272337,83272337,Pomozcie_amatorowi_.html


Temat: Jodla nikko- abies homolepis
... kolor i wzrost karlowaty. Obmyslilam grupe iglakow skladajaca sie z: 3* sztuk Picea omorika "Pendula"- czyli galezie zwisajace do dolu, kolor niebieskawy; jakies jalowce niskie, krzewiaste z ukosnie do gory rosnacymi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,28598493,28598493,Jodla_nikko_abies_homolepis.html


Temat: Cym obsadzić RONDO???
... rondo. Nic wysokiego tam nie chce bo przysłoni dom i rzuci cień. Myślałam ewentualnie o jakimś drzewku karłowatym, przewadze iglaków płożżcych (ze względu na to że są zimozielone). Jakbyście mieli jakieś...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,40536742,40536742,Cym_obsadzic_RONDO_.html


Temat: Jakie drzewka posadzić na działce?
160 mm przerwal korzen sumaka wszelkie iglaki poczawszy od cisow konczac na innych tujachniewidach;) sa latwopalne z uwagi na olejki w igliwiu i suche zrzuty mozna je spokojnie podpalic byle iskierka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,67008963,67008963,Jakie_drzewka_posadzic_na_dzialce_.html


Temat: Czy ktos ma mini choineczki na balkonie?
Witam!Dla choinek i wogole dla iglakow w doniczkach njtrudniejszy okres to koniec zimy.Kiedy tylko zaczyna slonce swiecic i ziemia w doniczce odmarznie trzeba koniecznie zaczac podlewanie.Slonce powoduje ze z igiel wyparowuje ... woda.Pozdrawiam i zycze powodzenia.Ja mam karlowate ilaczki juz 3lata w doniczkach i jakos mi rosna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45873,62778318,62778318,Czy_ktos_ma_mini_choineczki_na_balkonie_.html


Temat: ogród na balkonie?
... pas ok. 0,5 metra ziemi- takie jakby misy z trzech stron-i tam posadzić jakieś ładne kwiaty i małe karłowate iglaki????Moze chociaż roślinki takie jak na skalniaki? one raczej nie korzenia sie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45873,62975296,62975296,ogrod_na_balkonie_.html


Temat: Ja zza węgła podczytuje
Yoma nie uwierzysz- jedno to jodła koreanska- miała być "karłowata" i sosna- raczej taka pospolita, cyprysik- który jest smieszny- u "ogrodniczki" rósł prz ścianie i była taki płaściutki- gałązki tylko na ... teraz przekroczyły 180 cm... Tuje to osobna historia- mimo, ze do kazdej pokaźna dziura wykopana i ziemi nasypano dla iglaków stosownej- to i tak tam gdzie ziemia rodzima pod spodem lepsza-...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51422,96436558,96436558,Ja_zza_wegla_podczytuje.html


Temat: Działka,ogród,rabatka.
... odmiany, nawet całkiem karłowate.Małe krzewinki to również podobne do siebie: wrzoście - kwitną na wiosnę i wrzosy - kwitnące wczesną jesienią. u mnie w ogródku rośnie obok iglaków pigwa (różne kolory...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36264,39352867,39352867,Dzialka_ogrod_rabatka_.html


Temat: Wycięto jabłonki, bo zasłaniały widok na parking
... miastowi robią wiochę przed blokami, ale zapytać gdzie mieszka to z wielką dumą odpowiada w mieście...Bez komentarza. A w miejsce jabłonek lepiej będą wyglądały iglaki karłowate.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,41238228,41238228,Wycieto_jablonki_bo_zaslanialy_widok_na_parking.html


Temat: Kwiaty na balkonie
Kochane, Myślę że do hodowania w doniczkach na balkonie jak najbardziej nadają się bukszpany. I ślicznie wyglądają ładnie uformowane, np. w kształt kuli. Poza tym wiele wolno rosnących iglaków można hodować w ... kwitnienia . W skrzynkach można tez wysiać maciejkę (uwielbiam, ale wiem że nie każdy lubi ten zapach), niezapominajki alpejskie, karłowate odmiany nagietka, goździki brodate, bratki. Ja jesienią posadziłam (można również w skrzynkach)...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,582,5277092,5277092,Kwiaty_na_balkonie.html


Temat: styl ogrodu
powinnam dopisac jeszcze ROMANTYCZNY Z naszym ogrodem- to wpierw chciałam tylko kilka iglaków, trawkę Drugi etap- to tyle iglaków by zasłonić się, by nie wiało...cały czas byłam pod wpływem mojego A- by było WYGODNIE...by nie grabic liści.... i zrobiło się nudno- monotematyczne szpalery żywotników...i tak całkiem bez zasad posadzone kilka iglaków- gromadka czysto polskich sosny i świerki- z nowomodnymi cudakami, karłowate posadzone...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,51422,94253330,94253330,styl_ogrodu.html


Temat: pytanie ogrodnicze do BEI i nie tylko :)
... opisac- Wrzosy łądnie wygladają w towarzystwie bylin, karłowatych iglaków- no i w ogole- przy iglakach ziemia kwasniejsza gdy spadaja igły
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88104,99936738,99936738,pytanie_ogrodnicze_do_BEI_i_nie_tylko_.html


Temat: Nowe drzewa na deptaku
Nowe drzewa na deptaku a dlaczego nie iglaki, może jakieś karłowate sosny lub świerki?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,16851856,16851856,Nowe_drzewa_na_deptaku.html


Temat: Gdzie robi się wino
wierzbi sposób nie jest uznany za kryterium. Poza wspomnianą wierzbą zielną i żyłkowaną, możemy jeszcze wziąć jeszcze jakąś trzecią, nie pamiętam jak się zwie (karłowata?), takie chabazie co to sięgają gdzieś...
Źródło: topranking.pl/1522/gdzie,robi,sie,wino.php


Temat: wybór roslin
Popularne „iglaki” Drzewa iglaste rosną wolno, ale z czasem osiągają duże rozmiary, najlepiej więc kupować formy karłowate oraz o pokroju kulistym i jajowatym. Godne polecenia jest np. kosodrzewina P.mugo var.mughus o krótkim pniu i kulistej koronie albo odmiany sosny czarnej. Iglaki są doskonałymi roślinami na gęste żywopłoty, oddzielające nas od hałasu ulicy. Wiele gatunków rośnie w miejscach zacienionych, w których krzewy i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,59855332,59855332,wybor_roslin.html


Temat: ogródek 3mx3m
podkładkach i ich wzrost do góry jest bardzo niewielki. Starsze rośliny, szczególnie iglaki, nie znoszą przesadzania! Ich przeniesienie na inne miejsce jest więc kłopotliwe i wymaga specjalistycznego sprzętu. Wybierajmy więc rozważnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,43022350,43022350,ogrodek_3mx3m.html


Temat: Łąka na tarasie
... roślin krótko kwitnących, kupować takie, które nie tylko kwitną, ale mają dekoracyjne liście. Jeśli rośliny zostawiamy na zimę to warto posadzić, iglaki lub krzewy ziomozielone. Przed kupnem kwiatów dokładnie przeczytać jaki...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,1363544,1363544,Laka_na_tarasie.html


Temat: Cryptomeria japonica
uzupełnionymi przez wrzośce i wrzosy. Kryptomerie to dziwne iglaki, można je na przykład odmłodzić ścinając pień nisko (nie mniej niż 60cm) nad ziemią a roślina szybko potrafi odrosnąć. Dodajmy przy okazji ... nas niszczycielom iglaków i rzadko choruje. Niestety nie ma ideału, nawet kryptomeria ma swoje słabostki, a właściwie słabostkę. Nie odpowiada jej nasz klimat tak cos podobnie jak z cedrami. Najlepiej, więc...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,571969,571969,Cryptomeria_japonica.html