kastracja krolikow

cocolino portal

Temat: Weterynarz od króliczków
Witam. Czy macie w Radomiu do polecenia weterynarza z doświadczeniem króliczym? Może ktoś z was ma lub miał królika który potrzebował lekarza. Mój potrzebuje kastracji ale nie wiem do którego go...
Źródło: topranking.pl/1144/15,weterynarz,od,kroliczkow.php



Temat: mała,wielka tragedia
... zimą coby zwierzaki nie zamarzły, królika - bestię która zabija, 2 gęsi, dwa duże akwaria z rybkami. Ale to ja nic nie wiem o zierzętach i jestem ich wrogiem. Bo tak...
Źródło: topranking.pl/1792/mala,wielka,tragedia.php


Temat: Kastracja pedofilów - jesteśmy pierwsi na Europie
Kastracja pedofilów - jesteśmy pierwsi w Europie przeczytałem o "Nowej kulturze życia" czyli starych śmieciach logi- ki, o horrorze hybryd ludzko-zwierzęcych,które mogą rzekomo powstać in vitro,czyli bez udziału mężczyzny,he,he. Nie mężczyzny,tylko ... np. 2 % genów owcy,królika,świni, i tu należy się zastanowić,czy ktoś chce mieć w swoim organizmie geny królika i co może być dalej.Ale o tym cicho, bo nie ma związku z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,100741550,100741550,Kastracja_pedofilow_jestesmy_pierwsi_na_Europie.html


Temat: Królik-kastracja
Kastruje sie. Zabieg kastracji nie jest zreszta specjalnie trudny. Polecam poczytanie: www.kroliki.net/kastracja/ www.kroliki.net/kastracja/wywiad.html www.uszata.com/eksplorer/zdrowie/sterylizacja.html Na www.forum.kroliki.com/ jest specjalny duzy dzial o kastracji i sterylizacji, polecam. Kroliki po DOBRZE wykonanej kastracji bardzo szybko dochodza do siebie, nie zmienia im sie charakter, ale ustepuja takie zachowania jak wlasnie pryzskanie moczem i znaczenie mieszkania "terenu" bobkami (wiele krolikow po kastracji bezblednie zalatwia sie do kuwet). Krolik ma charakter podobny do tego z okresu, zanim dojrzal (jesli rozrabial wczesniej, np. duzo kopal i gryzl pudla, to wroci do tego ze zdwojona energia ;)). Zmiany moga byc widoczne juz w kilka dni po zabiegu, albo moga zajac jakis miesiac w przypadku samcow. O ile sie krolika nie przekarmi, nie zacznie tyc. Podstawa to jednak znalezienie "kroliczego" weterynarza, bo nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,23474318,23474318,Krolik_kastracja.html


Temat: Weterynarz pilnie poszukiwany WAWA
skitelsowa napisała: > szukam weterrynarza ktory wykastrowal by mojego krolika.jak najszybciej sie > da bo maly wariuje. 1. co to znaczy wariuje? 2. Wypusc go z klatki, przestanie dzwonic zebami w druty, bedzie spokoj. Dokup mu towarzysza,nie bedzie sie nudzil. Moj krolik nie byl kastrowany i nie wariowal. Tyle, ze mial do dyspozycji cala kawalerke. Oczywiscie musialam zabezpieczyc kable i ksiazki przed skubaniem. > Wszyscy mi znani nie maja czasu w tym tyg. 1. Tydzien jutro sie konczy. 2. odpowiedzialam Ci na Zwierzetach. 3. Kastracja nie jest zabiegiem ratujacym zycie, wiec mozna spokojnie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,525,62660115,62660115,Weterynarz_pilnie_poszukiwany_WAWA.html


Temat: Problem krolika mnie przerasta
w tej chwili zaczyna się epoka rozrodcza większości zwierząt, od gadów po króliki i gryzonie. Jeżeli królik nie jest kastrowany, to może być w tym okresie bardzo agresywny w stosunku do ludzi i innych zwierząt. W zasadzie nie ma możliwości kontroli tych zachowań :( dobrym wyjściem jest kastracja, ale ona też nie zawsze problem rozwiązuje do końca. Najlepiej w tym czasie królika odseparować od dzieci, żeby nie zrobił dziecku krzywdy, a opiekunem powinien być ktoś, kto będzie umiał sobie poradzić bez narażania siebie na agresję królika. można też spróbować odwrócić uwagę zwierzaka jakimiś...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40266,104642790,104642790,Problem_krolika_mnie_przerasta.html


Temat: mam na oku królika ;)
i jeszcze kilka uwag: 1. króliczki żyją srednio 8-9 lat więc opieka nad uszakiem to spore zobowiązanie. 2. jeśli zdecydowanie to ma byc królik to polecam adopcję. Jest dużo cudnych kicających szukających domu. Lista adopcje.kroliki.net/ Zalety adopcji: wiadomo, że zwierzaczek jest zdrowy, jak sie zachowuje, jak reaguje na dzieci i inne zwierzeta. Często jest zaszczepiony i po sterylizacji/kastracji. Czasami do wzięcia z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40266,105718969,105718969,mam_na_oku_krolika_.html


Temat: Błyskawiczne zatrzymanie autorów fałszywego ala...
wtóruje i zabrania używania środków antykoncepcyjnych. Ja bym na początek zarządził wielką kastrację w tych środowiskach i to obowiązkową, nawet pod pozorem użycia siły. Nie chcę by ktos tutaj pomyślał, że...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,26577838,26577838,Blyskawiczne_zatrzymanie_autorow_falszywego_ala_.html


Temat: szukam dobrego weterynarza
... ... No ale jak kazdy z nas, mogl sie pomylic. A co do kastracji krolika to naszego cielismy u weta w okolicy Energetyków (okol. Franciszkańskiej). To chyba nawet ulica Szkutnicza. Poszlo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,83,11748665,11748665,szukam_dobrego_weterynarza.html


Temat: Wrocław- przygarnę kociaka
Wrocław- przygarnę kociaka Przygarnę kotkę/ kotka ( bez różnicy, bo i tak podejmiemy się kastracji), młodego najlepiej ok. 3 miesięcznego, do dużego mieszkania. Kotek powinien znosić inne zwierzaki ( kota i królika). Mile widziane zdjęcia, bo ma to być kociak w którym zakocha się cała rodzina ( dzieci już odchowane, wychowane ze zwierzętami, szanujące żywe istoty- piszę, bo wiem, że zdarzają się...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,664,48815376,48815376,Wroclaw_przygarne_kociaka.html


Temat: Jakie zwierzątko wybrać?
>Skoro chcesz gryzonia, to może królika miniaturke Króliki to NIE GRYZONIE!!! Wiele razy była już tu mowa na ten temat... Zgodzę się, że króliczki są przesłodkie, kochane, milusińskie... Wspaniałe zwierzęta! Też ... i temperamentu. Mój króliś jest bardzo grzeczniutki, a do tego jaki kochany! Trzeba też pamiętać, że czasami konieczny może być zabieg sterylizacji lub kastracji, ale pod warunkiem jak ma się dobrego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,9342453,9342453,Jakie_zwierzatko_wybrac_.html


Temat: Ogólnopolska akcja sterylizacji zwierząt
Chciałabym dodać, że lecznica OAZA została poproszona przez ARKĘ o sterylziację i kastrację królików (co nie jest wcale takie proste - chodzi o doświadczenie lekarza w znieczulaniu tych zwierząt) i zgodziła ... bo ceny to: królica (120zł), królik chyba 70z. Normalnie kosztuje to dużo drożej, przynajmniej w przypadku samicy. nie wiem tylko jak jest z wolnymi miejscami, bo królikami zajmują się chyba tylko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,21183837,21183837,Ogolnopolska_akcja_sterylizacji_zwierzat.html


Temat: o kastracji - troche z innej strony...
o kastracji - troche z innej strony... tak sobie mysle...: narzad rodny jest potrzebny do rozmnazania. a jak tego rozmnazania nie ma w planie, to w sumie te wszystkie organy sa ... pod noz jeden raz, zamiast czterech. teraz mam w domu krolice: piekna, radosna, przyjacielska, i tak uparta, ze prawie jak jamnik :-) statystyki nt. krolikow sa niewesole: 85% niewykastrowanych samic zapada na raka narzadow rodnych. przy pierwszych oznakach ciazy urojonej nie wahalam sie i umowilam krolice na sterylizacje. od tego czasu minal rok, krolik (odpukac), cieszy sie swietnym zdrowiem i samopoczuciem. to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,11402503,11402503,o_kastracji_troche_z_innej_strony_.html


Temat: Gdzie bezpiecznie wykastrować królika? (W-wa)
Gdzie bezpiecznie wykastrować królika? (W-wa) Szukam godnej polecenia lecznicy w W-wie, w której bez obawy można wykastrować 6-cio miesięcznego królika. Podobno nie wystarczy znajomość sterylizacji psa lub kota. Weterynarz powinien mieć praktykę kastracji królików. Zdarzają się tacy, którzy dopiero się uczą na naszych pupilach. Za wspaniałe adresy z góry dziękuję.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,5509379,5509379,Gdzie_bezpiecznie_wykastrowac_krolika_W_wa_.html


Temat: królik
Mam doświadczenie w hodowaniu królików bo miałam ich trzy. Jeden dożył bardzo sędziwego wieku. Nie jest prawdą, że królika nie można nauczyć załatwianie się w jednym miejscu. Ta umiejętność wynika z ... co gorsza obsikiwać domowników i gubić przy tym bobki. Zwykle pomaga kastracja. Króliki mogą być agresywne i to bardzo. Generalnie postać królika Bugsa odzwierciedla moim zdaniem naturę króliczą - królik może być uroczy, kontaktowy i zabawny, ale może też stać się utrapieniem. Wymaga poświecania mu czasu, bo nie jest samotnikiem. Polecam poszukanie rasowego królika miniaturowego tzw karła, który charakteryzuje się wagą do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,83704380,83704380,krolik.html


Temat: Strona absolutnie piracka!!!
wsrod setek martwych krolikow i finalowa masakre dokonana przez mieszkancow upadlego miasta-Saloonu na wyprowadzonych ze skalnego wiezienia kalekach i karlach zapraszam na strone http://friko4.onet.pl/wa/kasstor2/ Znajdziecie tam przerozne teksty, jakie sciagnolem z...
Źródło: topranking.pl/1464/strona,absolutnie,piracka.php


Temat: (Po) Tramwajowe bazgroły
Cześć Może malarzy należałoby kastrować? Mój królik po takim zabiegu przestał znaczyć swój teren, czytaj, mój pokój.  :)))) Che Guevara.
Źródło: topranking.pl/1727/po,tramwajowe,bazgroly.php


Temat: Krzywdy wyrządzane braciom maluczkim
... Jeden z nich to jakiś akrobata.. skacze przez płoty, ujadają, szczekają w nocy, kotłują się (no horror)... NO i wybacz MysiakÓÓÓ i w takich przypadkach jestem za sterylizacją. Ja mam królika...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35449,31634621,31634621,Krzywdy_wyrzadzane_braciom_maluczkim.html


Temat: Dziwne zachowanie króliczka
Mysle, ze najlepszym rozwiazaniem byla by kastracja .Krolik sie po jakims czasie uspokoi i nie bedzie znaczyl terenu ( niektore kroliki znacza, obsikuja sciany i meble).
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40266,57725534,57725534,Dziwne_zachowanie_kroliczka.html


Temat: królik
następne dwa dni po operacji, dlatego swoją dałam do sterylizacji w piątek, żeby być przy niej w weekend, bo w tygodniu pracuję. U samców kastracja jest zabiegiem niemal kosmetycznym, ale u...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24438,35930022,35930022,krolik.html


Temat: W USA ksieza katoliccy ciagle gwalca......
... dziecka bo przeciez pedaly ruchaja sie jak kroliki!!Przez wiadomo jak latwo facet sie ponieca a kobieta zawsze to w jakis sposob lagodzi to wyobrazcie sobie co sie dzieje miedzy pedalami.a po...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,2321358,2321358,W_USA_ksieza_katoliccy_ciagle_gwalca_.html


Temat: Do rodziców dzieci posiadających króliki
Witaj, mam króliczka miniaturkę od 4,5 roku. Samczyka. Dzieciaki (12, 8, 5 lat) go uwielbiają ale sprzątać w klatce się za bardzo nie garną. Po kolei, - po kupnie królika zaszczepiliśmy go na pomór króliczy. Szkoły są dwie, część weterynarzy mówi, że raz na całe królicze życie wystarczy, część, że szczepienie trzeba powtarzać co rok. Jeśli królik ma być wypuszczany na dwór ... być odwrotnie, górne na wierzchu), królik nie ma możliwości ścierania zębów i przynajmniej raz w miesiącu musi je mieć obcinane. Niefajny zabieg i dla króliczka i dla obcinającego. - Co jakiś czas obcina się królikowi pazurki. Dwa razy do roku linieje, starą sierść trzeba wyczesać. Wtedy królik jest ładniejszy no i po domu nie fruwają kłębki włosków. - Ja mam królika tygrysiego, z grzyweczką , ale polecam rasę "baran". To są króliki nad wyraz spokojne i cierpliwe. - Nasz królik od 4,5 roku jeszcze nigdy na nic nie zachorował, więc ciężko mi coś napisać na temat chorób. - Zabieramy królika na działkę od około 15-18 stopni ciepła, nie umiem napisać czy może nocować na zewnątrz. - Nasz bardzo lubi biegać po domu wolno. Nie brudzi, nie zostawia kupek. Słyszałam i czytałam, że czasem króliki obgryzają kable, nasz nie obgryza. - Mamy samczyka. Zaznacza on niestety teren moczem. Kręci się wkoło nóg i nas obsikuje. Podobno pomaga kastracja. Nasz się starzeje i obsikiwanie zdarza się coraz rzadziej Myślę, że fajne informacje są tutaj : acn.waw.pl/kundelki/ziabak/ My często na początku zaglądaliśmy na tę stronkę. Dobrego wyboru życzę i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,104605760,104605760,Do_rodzicow_dzieci_posiadajacych_kroliki.html


Temat: Smacznego...
> Odwracajac Twoje rozumowanie (udaje milosnika krolikow ;-))kroliczyna jest moze > > i jadalna ale mozna ja zastapic innym miesem np.: konina, a kroliki oddawac > jako zwierzatka domowe do domow ... bo nie do końca go zrozumiałaś: jak sama napisałaś, królika wychodować taniej, czyli - mniej roślinek ginie, czyli - mniej gryzoni na polach np. uprawy marchwi, czyli - w sumie mniej ... zawsze po kastracji wałach jest spokojniejszy i chętniejszy do współpracy, to bardziej wynika z samego charakteru konia. Z klaczą generalnie jest mniej problemów. Rolnicy > niestety w 70% rozmnazaja konie, nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,353,9056675,9056675,Smacznego_.html


Temat: Czy KRÓLIK miniaturowy to dobry pomysł?
I jeszcze pare informacji. Wbrew potocznej opinii, królik nie jest łatwym w prowadzeniu zwierzęciem. Ma na przykład odmienny system trawienny, ruch robaczkowy jelit praktycznie nie istnieje i dopiero nowa porcja jedzenia ... zwierzaku. Zator może powstać i z innych powodów, choćby gazów. Dlatego nie powinno się podawać w nadmiarze zielska pierdotwórczego ani mokrego. Królik ma tez ograniczoną, w stosunku do np. psa, mozliwość komunikowania się z człowiekiem, dlatego często właściciel nie zdaje sobie sprawy z tego, że zwierzę jest chore i cierpi. Królik odczuwajacy ból zgrzyta zębami w charakterystyczny sposób, ale zadowolony, drapany za uszami wydaje podobne dźwięki. Trzeba nauczyć się je odróżniać. Nawet niewielu weterynarzy tak naprawdę zna się na królikach, dlatego chore zwierzęta są często niewłaściwie leczone. Królika trzeba szczepić na śmiertelne dla niego choroby: myxomatozę i pomór króliczy, czesać, obcinać pazury, a czasem i przycinać zęby, jeśli ma krzywy zgryz i sam sobie nie radzi ze ścieraniem. W naturze takie króliki giną z głodu.... No i trzeba kochac, nie jest prawdą, że to jest niekumate zwierzę i niech sobie siedzi w klatce, nie wymaga uwagi ani szczególnej troski. Królik trąca nosem kiedy chce głaskania, ... stamtąd ruszyć. Poza tym chłopaki znaczą teren moczem, wiec warto kastrować, wtedy sa spokojniejsi. Dziewczyny z kolei warto sterylizować, unika się wtedy nagminnego ropomacicza no i oczywiście niekontrolowanego rozrodu. Królik zły warczy/prycha (pierwsze ostrzeżenie), skacze trącając zębami (drugie ostrzeżenie) i rzuca się z zębami (atak będący jednakowoż raczej formą obrony). Pod żadnym pozorem nie wolno wyciągać królika na siłę z klatki przez ... dżwięk. Moja śpi przy dudniącym hip-hopie, ale podrywa się na każdy stuk niewiadomego pochodzenia. Króliki są w stanie zrozumieć kilka słów, ale reagują tylko na te, na które chcą. Moja królica wyłącznie na "masz", hehe. Płeć królika można rozróżnić w zasadzie dopiero powyżej 4 miesiąca życia zwierzaka, a i wtedy doświadczeni weterynarze potrafią się mylić..... To by było na tyle z głównych informacji. I do cholery, nie podnosić królika za uszy. To je BOLI!!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,128,48146252,48146252,Czy_KROLIK_miniaturowy_to_dobry_pomysl_.html


Temat: Kubuś Puchatek
oznaczał męskie narządy płciowe, a jego utrata, zgubienie - patrz rozdział "w którym Kłapouchy gubi ogon, a Puchatek go odnajduje" - ich pozbawienie ). U Królika odnajdujemy skłonności do kazirodztwa i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,1349267,1349267,Kubus_Puchatek.html